İptal İade ve Değişim Şartları

İptal İade ve Değişim Şartları

EYLÜL MOBİLYA İPTAL ŞARTLARI

Madde 1: Ürünlerimiz siz sipariş verdiğinizde, aynı gün ya da ertesi günü hazırlanmaya başlıyor. Bu sebeple üründen vazgeçme durumunuzu, sipariş verdiğiniz tarihten itibaren en geç 3 iş günü içerisinde bize bildirmenizi rica ederiz.

Madde 2: Özel ölçü/kumaş/renk değişikliği yapılan ürünleri iptal edemiyoruz (Madde:1 de belirtilen 3 iş günü süresini geçti ise).

Madde 3: Siparişinizin üretimi tamamlanıp, siparişiniz kargoya verildi ise iptal edilemiyor.

Madde 4: İleri teslimat tarihli bir sipariş vermişseniz, ürünlerden/ürünlerinizden vazgeçme hakkınız yine sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 3 iş günüdür .

Madde 5: İleri tarihli siparişlerinizin iptali durumlarında, her ürünün stokta tutulduğu ay başına 150 TL ücret tahsis edilir (Madde:2 de belirtilen özel sipariş değil ise).

Madde 6: İndirim uygulanmış veya kampanyalı ürünlerin içinde bulunduğu siparişler için, siparişin içindeki herhangi bir ürünün iptal edilmesi halinde kalan sipariş tutarı mevcut koşullar üzerinden tekrar hesaplanır.

Madde 7: Ücret iadeniz, iptal talebiniz alındıktan sonra iptal şartlarına uygun ise 10 iş günü içerisinde talimat geçilir.

EYLÜL MOBİLYA İADE ŞARTLARI

Madde 1: 14 gün içinde aşağıdaki durumlar haricinde ürün iadesi hakkınız bulunmaktadır.

Madde 1a: Özel sipariş: Kişiye özel kumaş kaplaması, ayak rengi değişimi, ölçü değişikliği, köşe yönü değişimi vs. gibi durumlar varsa ürün, iade alınamamaktadır.

Madde 1b: Hijyenik ürünler: Yapısı gereği kişiye özel ürünler olup, hijyen sebebi ile bu tarz ürünlerin iadesi alınamamaktadır(yatak,yastık,tekstil ürünleri)*.

Madde 1c: Kurulumu yapılmış ürünler: Demonte olarak gelen, kurulumunu biz ya da müşterimizin yaptığı ürünler iade alınamamaktadır.

Madde 2: Orijinal paketiyle iade edilmeyen ürünlerin ücret iadesi yapılamıyor. Orjinal paketinin olmaması halinde, ürünün taşınırken zarar görmeyecek bir şekilde paketlenmesini rica ediyoruz.

Madde 3: Ürünün üretiminden kaynaklı bir sorunu var ise ve 45 gün içerisinde sorun giderilemiyor ise, ürünü ücretsiz iade edilebilirsiniz. Demonte ürünlerde yanlızca hatalı parçaların değişimi yapılmaktadır.

Madde 4: Kargolu ürünlerde: Kargo bedeli alınmış olan ürünlerin keyfi* iadesinde kargo ücreti iade edilmemektedir. Kargo bedeli alınmamış ürünlerin keyfi* iadesinde 20 TL iade bedeli karşılığında iade hakkınız bulunmaktadır.

Madde 5: Nakliyeli ürünlerde: Nakliye bedeli alınmış olan ürünlerin keyfi* iadesinde nakliye ücreti iade edilmemektedir. Nakliye bedeli alınmamış ürünlerin keyfi* iadesinde 500 TL iade bedeli karşılığında iade hakkınız bulunmaktadır.

Madde 6: Outlet ürünleri iade alınamamaktadır. Bu sebeple outlet ürünlerimiz ile ilgili detaylı bilgileri ürün detay sayfasında bulabilirsiniz.

Madde 7: Ürün ölçüsünün eve uymaması: Ürün ölçülerini telefonla belirtiyoruz, evinize ölçüsü uymadığı için iade, iade şartlarımız dışındadır. Lütfen ürünü satın almadan önce, ürün ölçülerine göre, apartmanınızda taşınabilir mi, odanıza sığar mı, kapıdan geçer mi gibi önemli kontrolleri sipariş vermeden önce yapmanızı rica ediyoruz.

Madde 8: Kargo ile gönderilen ürünlerde ürün teslimatında mutlaka ürün paketinin hasar kontrolünü yapmanızı rica ediyoruz. Ürün paketinde veya üründe herhangi bir hasar bulunması durumunda nakliye personelimize "Hasar Tespit Tutanağı” tutturunuz ve ürünü teslim almayınız. Ya da ürün size geldiğinde açmadan üründen vazgeçmeniz halinde de ( Ancak yukarıda belirttiğimiz durumlar dışında bu mümkündür. Yani üründe renk değişimi özel ölçü vs. yapılmadı ise) ürünü teslim almayıp nakliyeye geri verebilirsiniz. Bu durumların ikisinde de mutlaka 0850 441 07 44 / 0850 441 08 44 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmenizi rica ediyoruz.

Madde 9: Kargo ile iade edilen ürünler için mutlaka kargo takip numarasını bize iletmeniz gerekmektedir. Aksi halde ücret iadeniz yapılmayabilir ya da süreç uzayabilir.

Madde 10: Ücret iadeniz, ürün tarafımıza geldikten sonra; önceden belirttiğiniz durumlar dışında hasarsız ve iade şartlarına uygun ise 3 iş günü içerisinde talimat geçilir

EYLÜL MOBİLYA DEĞİŞİM ŞARTLARI

Madde 1: Ürününüzü teslim almadınız ve değişim hakkınızı kullanmak istiyorsanız, ilk önce aldığınız ürün için iptal talebinde bulunmanız gerekmektedir (İptal Şartlarına uygun olarak).

Madde 1a: Değişim talebiniz, iptal şartlarına uyuyor ise; siparişiniz iptal edilir ve yeni siparişiniz işleme alınır.

Madde 1b: Değiştirdiğiniz ürünün fiyatı, yerine almak istediğiniz ürünün fiyatından daha fazla ise Eylül mobilya yeni sipariş oluştururken, fiyat farkını, ödemeyi nasıl yaptıysanız, o şekilde iade eder.

Madde 1c: Değiştirdiğiniz ürünün fiyatı, yerine almak istediğiniz ürünün fiyatından daha az ise fiyat farkını ödemenizden sonra yeni siparişiniz oluşturulur.

Madde 2: Sipariş verdikten sonra ürün renginde değişlik yapma talebinizi sipariş verdiğiniz gün ya da en geç bir sonraki güne kadar işleme alabiliriz. Sonrasında renk değişimi talebiniz olursa bir önceki kumaş masraf bedeli + yeni kumaş masraf bedeli karşılığında yapabiliyoruz.

Madde 3: Ürünü teslim aldınız ve değişim hakkınızı kullanmak istiyorsanız; ilk önce aldığınız ürünü iade etmeniz gerekmektedir (İade Şartlarına uygun olarak).

Madde 3a: Değişim talebiniz, iade şartlarına uyuyor ise, önceden aldığınız ürünün iadesi ulaştıktan sonra yeni almak istediğiniz ürünün siparişi geçilir.

Madde 3b: Değiştirdiğiniz ürünün fiyatı, yerine almak istediğiniz ürünün fiyatından daha fazla ise ürününüzü teslim aldıktan sonra yeni sipariş oluşturur ve fiyat farkını, ödemeyi nasıl yaptıysanız, o şekilde iade eder.

Madde 3c: Değiştirdiğiniz ürünün fiyatı, yerine almak istediğiniz ürünün fiyatından daha az ise ürününüzü teslim alır ve fiyat farkını ödemenizden sonra yeni siparişinizi oluşturur.